Algemene Voorwaarden

Bestellen en betalen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Plaats de producten die je wilt bestellen in het winkelwagentje door op de 'in winkelwagen'-knop te klikken. Je wordt automatisch doorgestuurd naar het winkelwagentje. Kies een betaalmethode en klik op 'klantgegevens'. Vul nu de adresgegevens in, lees en ga akkoord met de algemene voorwaarden en klik op 'bestelling controleren'. Controleer alle gegevens en klik op 'afrekenen'. Door op deze knop te klikken ga je akkoord met de betaalplicht en bevestig je de bestelling. Je ontvangt een bevestigingsmail met een ordernummer en overzicht van de bestelling.
 

Verzenden en retourneren

Wat is de levertijd?
Ik doe zorgvuldig mijn best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Meestal is dit binnen enkele werkdagen. Mocht ik om wat voor reden dan ook de beloofde levertijd niet halen, dan breng ik je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
 

Wat zijn de verzendkosten?

Onder een bedrag van €100 betaal je in België € 3,99 verzendkosten. Boven de €100 zijn de verzendkosten gratis. Hiervan betaal ik de envelop, de postzegels en de verwerkingskosten. Over de verzendkosten kan niet onderhandeld worden.
 

Kan ik de bestelling ook komen ophalen?

Ja, ophalen is ook mogelijk, maar enkel op afspraak of op vooraf aangekondigde openingsuren.
 

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Je krijgt de bestelde artikelen veilig in een luchtkussenenvelop of brievenbusdoosje. Zo is de kans op beschadiging het kleinst. De verzending gaat via brievenbuspost met track & trace.
 

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt, omdat het sieraad niet past of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag (dus inclusief verzendkosten) teruggestort. Alleen de kosten voor retour van jouw huis naar Lizas zijn voor eigen rekening.
Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan mij geretourneerd worden.
Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@ourwellbing.be. Ik  zal vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van de retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kan ik deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
 
Adres voor retourzendingen:
LIZAS 

Rooiestraat 36

2560 BEVEL 

Kan ik een product ruilen?

Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met lies@lizas.be.  Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.
 

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met mij op. Ik probeer dan de bestelling nog voor je te wijzigen.
 

Leveren jullie ook buiten België?

Woon je in het buitenland en wil je graag bij mij bestellen? Momenteel is het via de webshop enkel mogelijk om levering naar België te kiezen. Wil je iets laten verzenden naar een ander land stuur mij dan een mail via lies@lizas.be

Prijzen

De vermelde prijzen zijn inclusief BTW. 

Kan ik bij jullie komen shoppen?

Ja, dat kan, maar enkel op afspraak of op vooraf aangekondigde openingsuren.
 

Een product is uitverkocht, komt het nog terug in voorraad?

Soms wel, soms niet! Je kunt het best even contact met mij opnemen om te laten weten dat je interesse hebt in een uitverkocht product. Dan gaan ik mijn uiterste best doen om het weer te kunnen leveren.


Garantie

Heb ik garantie op de producten?
Ik geef om mijn producten en doe logischerwijze mijn best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij mij hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ik kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Is het product kapot gegaan? Mail een duidelijke foto naar lies@lizas.be. Zo kan worden bepaald of reparatie of vervanging mogelijk is.
Je hebt geen garantie als je onzorgvuldig bent omgegaan met het product.
Je hebt geen garantie als de producten in aanraking zijn gekomen met water of andere vormen van vocht.
Verlies of diefstal valt niet onder de garantie.
Let op dat dierlijke stoffen (zoals leer) naar verloop van tijd soepeler worden of kleur van andere materialen kunnen opnemen. Dit hoort bij het materiaal en hier is niets aan te doen. Dit valt niet onder garantie en hoort bij het gebruik.
 

Klachten

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
Lizas doet er alles aan om te zorgen dat je blij bent met de bestelling en de service. Mocht dit toch niet het geval zijn, laat dit dan weten. Dan kan ik samen naar een oplossing zoeken. Dit kan via het contactformulier of door te mailen naar lies@lizas.be.
Ik  vraag de klacht zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 14 dagen te melden. Gaat het om een defect of verkeerd product? Stuur dan een duidelijke foto mee. Je krijgt zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 14 dagen, reactie. Mocht het toch langer duren om een oplossing te vinden, dan laat ik dit ook binnen deze 14 dagen weten.
Sinds 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
 

Gegevens

Wat zijn de bedrijfsgegevens?
 
Mailadres: lies@lizas.be
Ondernemingsnummer: BE0820 029 486
Vestigingsadres: Rooiestraat 36, 2560 Bevel - BE
IBAN rekeningnummer: BE40 7360 1800 3163  t.n.v. Liesbeth Vervoort
 
Staat je vraag hier niet tussen? Neem contact op via mail of via het contactformulier. Ik help je graag verder!